Min Tottooo! ♥

Hejsan! Jag skrev inget igår för jag var upptagen.
Eller okej, på förmiddagen gjorde jag inget särskilt, typ fixade nere hos Zambo tills hans matte skulle komma tillbaka, och så satt jag på balkongen och läste twilight.

På kvällen så träffade jag äntligen Towe, efter mååånga veckor av saknad efter henne!

Vi var på åfesten, gjorde inte så mycket, gick mest bara runt.
Men vi träffade några vi känner så det var kul:)

Senare åkte vi hem till mig för att hämta min väska, sen åkte vi till Towes mysiga sommarställe på landet, ett riktigt fint ställe, där skulle jag verkligen vilja bo!:D

När vi fixat iordning i stugan så läste Towe några kapitel för mig i sin bok som var jättebra.
Sen låg vi och pratade halva natten, bara pratade om allt möjligt:)
Jag älskar att göra det med just henne, hon är så otroligt lätt att prata med så man kan säga precis allt!

Jag vaknade halv 9 i morse, hon typ halv 10.
Men hon ville ligga kvar och vakna till så länge så vi gick inte upp förrän kvart över 11.  Det senaste i mitt liv hittills hehe!;)
Då åt vi frukost, sen spelade vi Ds ett tag innan det var dags för lunch.
Innan jag blev hemskjutsad så gosade vi med söta cavalierhunden Niro och tog några kort.

Nu ska jag läsa, sen gå ner och tacka Zambos matte för allt hon gav mig som tack för att jag passat Zambo.
Jag säger bara, 200 kronor, för 8 dagar!:)
Så nu får jag sova första natten hemma efter 8 dagar, kommer nog kännas konstigt i början, jag menar, jag saknar redan Zambo, han kändes som en familjemedlem.

Kram på er // ♥ Sanna


Fiint ställe som sagt:)


Älskar den här bilden! Så himla söt! :D




Gulliga Niro=D




Hahaha


gullig är hon, det är då ett som är säkert!
♥♥


Söta favoritkissen <33<33


Kommentarer
Postat av: moa

åååå tooooweee!!

Söta bilder! På er båda :D

Towe om du ser den här kommentaren så du vet när jag kollade på er så där konstigt på å-festen precis när vi träffades. Asså förlåt! Kom på erfteråt att det måste ha uppfattats skitdrygt. Det va inte meningen. Asså jag började kolla o sen ba "oj vad gör jag" haha. SRYYYYYY!!!

2010-08-15 @ 19:47:33
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Lova

Åh vad fina bilder! Och seriöst Sanna, vad brun du är!!!

Kramar älskling!

2010-08-17 @ 17:25:22
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Totto

Du är väl aldrig dryg Moa! Det var kul att se dig. :D Tack Sanna, det har varit toppen! Är med Iza nu, :D får svara mera exakt senare!

2010-08-18 @ 14:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0