Mina älskade klängapor! ♥

Heej! Har haft en helt obeskrivligt underbar dag tillsammans med faster och kusinerna:D

Dom kom vid 10, sen drog dom fram alla mina gamla leksaker som jag lagt undan.
Jag kan lova att det ät mera välstädat på ett dagis än när mina kusiner kommer och hälsar på!
Men jag klagar inte, jag skulle göra allt som krävdes för att dom skulle komma!:)

Vi gick ner till Zambo också, kusinerna fullkomligt älskade honom, och han spann jättehögt när han blev klappad av 4 på en gång;D

Ja, sen lekte jag med dom till lunch, sen hämtade vi Ninjo, Anci blev överlycklig när jag tog med mig alla "mina små barn" hon tycker att dom är jättegulliga! ;)
Jag kan bara hålla med, söta är dom så jag kan inte slita blicken från dom, mina sötnosar! <3<3

Ja, sen gick alla andra till en lekpark, men Ninjo fick inte vara där så jag och Nessa (Vanessa) tog med honom upp på ett berg och runt litegrann, han var ganska pigg men vet ni hur otroligt kokhett det är ute idag eller?!

Så varmt så man önskar att man älskade att bada tex!
Jag är en riktig badkruka och stannar oftast inte i vattnet mer än 10 minuter haha!

Senare gick vi till fontänen bredvid ica nyfors, och alla fyra badade, verkligen doppade sig där!
Asså, jag och Ninjo gick lite slalom genom, och när vattnet steg högre så blev vi ganska så väldigt blöta, och då blev det genast kallt.
Men galningarna doppade hela sig, till och med la sig över vattnet och höll på så jättelänge, nästan utan att tycka att det var kallt alls!
Ja, dom blev svala och hade roligt iallafall, och det är huvudsaken:)
Ninjo som vanligtvis verkligen hatar vatten, är ganska rädd för att bli blöt, han la sig i vattnet!!

Efter att alla badat sig nöjda så gick jag, Lucas och Nessa och lämnade Ninjo.
Anci babblade med dom vääldigt länge!

Sen köpte vi var sin glass och extra fin och dyr kattmat till Zambo (bara den finaste maten duger åt den finaste katten hihi)

Vi gick hem och fikade, städade sedan upp all förödelse (jag måste säga att dom är väldigt duktiga på att städa om dom väl vill, men knappast hemma hos dom;))

Sen lekte vi lite till, och jag tog massa, massa kort på dom (ni får se några av alla, annars skulle jag behöva flera inlägg typ)

Ja vi hade så otroligt roligt, vi är verkligen mer kompisar än kusiner, jag menar tioåringen och åttaåringen säger att jag är deras bästa vän.
Det tycker jag är så sorgligt att höra för det varar nog inte så många år till tyvärr...
Men samtidigt blir jag väldigt smickrad, kul att vara omtyckt av människor yngre än en själv liksom.

Vi kramades jättelänge, ville verkligen inte säga hejdå för vi träffas så himla sällan!
Särskilt lucas och nessa klamrade sig fast vid mig och vägrade släppa taget!
Dom är såå roliga, det är så obeskrivligt sorgligt att säga hejdå...
När jag kramats och vinkat färdigt så gick jag in till Zambo och gav honom en burk av den fina kattmaten.

Ikväll är sista natten jag sover hos honom, jag ska se till att gosa med honom ordentligt!
Det har varit väldigt kul att ta hand om honom, lärorikt tills jag själv skaffar katt nån gång när jag är vuxen.

Nu ska jag äta rabarberkräm, ha det super alla!

// ♥ Sanna


Lilla Meja, yngst av dom, 3 år, söt som tusan! <3<3


Fiina åttaåriga Nessa, och min söta plutt!


Nessa på en "klättersak" :D


Ja man kan ju säga att dom badade!;)


ka-ka-ka-ka-kallt!!!


Dom är galna, tro mig!!;)


Söta lilla Meja! :D


Jag sa till henne att hon ser ut som ett munmintroll med den där handduken
runt sig, därför skrattar hon;D


Lucas och lillplutten! :)


Hahaha coolingar!;)


En av de absolut sötaste bilderna idag! äälskar den! ♥<3♥<3


Mina prinsessor! ♥


STOPP NU! Inlägget blir föör långt, jag gör ett till med bara bilder på kusinerna:D
Så hejdå på ett tag. <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0