Motsatser

Hallå igen, jag vill blogga mer fast jag inte har nåt att skriva så nu hittar jag på lite motsatser;)

Det här gör mig glad: Såå mycket, fint väder, mina vänner, kommentarer på bloggen (hehe;)) Ninjo mm.
Det här gör mig ledsen: Sorgliga filmer, att sakna vänner, att tänka på döden tex.
Den bästa komplimangen jag fått: Hm, det var svårt, för jag får mest komplimanger på sms, så jag tar ett sånt, "Du är en äkta vän, värd guld"
Och den värsta: "Jag tycker du är fjortis ibland"
Godaste maten: Palt och tacos tex.
Äckligaste maten: Couscous och en gryta jag brukar få i skolan.
Favoritfärg: Blå.
Och den fulaste: Brun.
Favoritårstid: Sommar.
Och den sämsta: höst.
Bästa skolämnet: Engelska.
Sämsta: Matte.
Bästa filmen: eclipse.
Sämsta: varg. (dom dödar en varg, jag älskar vargar)

Mm, Mm, jag kommer aldrig sluta om jag inte gör det nu;)
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0