Music is like magic!

Heej! Det blev ännu en "musikrubrik" för lyssna på musik är fortfarande det jag gör mest om dagarna;)

Vaknade först före 6, somnade sedan om och vaknade efter 8, irriterande!
Upptäckte att det var underbart väder så gick ut i solen och läste twilight några timmar, har börjat om på ettan nu igen, haha,  jag läser dom om och om igen:D

Åt rabarberkräm till lunch, träffade sedan Melanie.
Först var vi ute, satt och pratade och så.
Sen gick vi hem till henne och lyssnade på musik och gjorde allt möjligt kul som vanligt:)

Nyligen gick jag hem och åt, och mer har jag inte att skriva, ska lyssna på musiiiiiik nu, ovanligt va?!;)
Imorgon tror jag inte att jag skriver, hinner nog inte för på förmiddagen går jag ut med Ninjo, kl 3 ska jag till Melanie som fyller år imorgon och stannar nog hela kvällen typ, längtar såå, ska bil jättekul!
Sen börjar ju mina 8 dagar med Zambo, roligt, roligt:)

Men jag skriver på Söndag, ni får ha det jättebra!

// ♥ Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0