Mysig kattnatt:D

Hej alla, hoppas att ni har det jättebra!
Det har jag, även om jag är trött såklart, Zambo ville ut 4 imorse med!
Men igår la jag mig lite tidigare så jag fick sova några timmar längre.

Jag följde med Melanie till stan igår, sen gick jag ut med Ninjo.

När jag kom hem igen så ville Zambo äntligen komma in, han hade varit ute 12 timmar så jag hade börjat bli lite orolig!
Men så kom han till slut, jag släppte in honom och gav honom mat.

Sen ville han sova så jag gick upp till mig och.. ja, vad jag gjorde minns jag inte så det var nog inget särskilt;)
Lite senare på kvällen gick jag ner till katten igen, den här gången ville han ut igen.
Då tittade jag på en film "In the land of women" den var bra men väldigt sorglig så jag blev väldigt lättad när Zambo kom tillbaka och gjorde mig sällskap:)

När den var slut så tittade jag på New moon extramaterialet, ovanligt hehe.

Sen var vi så trötta både Zambo och jag så vi la oss.
Jag klappade honom och han spann, det var så himla mysigt, det kändes som om han var min katt på riktigt!
Först la han sig vid min fotända, men när jag petade på honom med foten och lockade på honom så kom han och la sig på min kudde!
Det var seriöst det gulligaste jag nånsin sett (och tro mig, jag har sett väääldigt mycket gulligt!)
Så han låg tätt intill mig, med sitt huvud lutande mot mitt, och sin tass på min kind, nästan hela underbara natten!:D
Det var så fantastiskt, jag tänker definitivt sova hos honom hela veckan, vill inte missa en mysig kelstund! <3<3
Ja, nu är han ute, så vi ses nog ikväll typ.

Idag ska jag städa rummet och träffa Melanie.

Troligen gå ut med min lilla sötnos också om det inte regnar.
Jag skriver imorgon igen, det händer inte tillräckligt mycket för att jag ska kunna blogga mer än en gång om dagen;)

Men vi hörs, kram på er // ♥ Sanna


Jag vet, bilden blev på väldigt långt håll och suddig, men det ni ska
titta på är hans gulliga sovställning! <3


Bild tagen för exakt en minut sen;)
ursäkta mitt rufsiga hår, det är typ min favoritfrisyr haha!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe tack tack :D

aa du med !:)<3

2010-08-09 @ 13:33:05
Postat av: becka

hehe tack tack :D

aa du med! :)<3

2010-08-09 @ 13:33:45
URL: http://bbeckahultmar.blogg.se/
Postat av: snäckan. :)

söta bilder på er.

saknar dej gullunge ;* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-08-12 @ 19:07:11
URL: http://rebeccanorrman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0