Ninjo och Melanie

Hej! Ja dom två varelserna har jag umgåtts med idag;)

I förmiddags var jag bara inne och gjorde typ inget, men efter lunch så hämtade jag Ninjo och vi tog en halvlång promenad i en park.
Han orkade inte mer, var ovanligt flåsig och sackade efter.
Så vi tog det lite lugnt, kelade mest istället:)

När jag lämnat honom gick jag till melanie, och jag kom nyss hem.
Vi gjorde lite allt möjligt, hade superkul i alla fall, vi är så himla lika när det kommer till intressen så hon är mycket bra att ha på lov när de flesta andra är upptagna:D
Nu är vi äntligen klara med överföringen av låtar och så, ääntligen kan jag lyssna på bättre musik än finsk tango!;)

Nu ska jag äta, sen titta på allsång på skansen.

Ha det bäst! // ♥ Sanna


Haha ibland är det omöjligt att få bra bilder på honom, han rör sig
precis när jag ska ta kortet så då är det här resultatet!;)


Som sagt, idag var det omöjligt att få bra kort, kanske beror på vädret?;)
(hehe, skyll på det)

Kommentarer
Postat av: moa

haha ja visst är det svårt att få bra bilder på djur som ofta rör sig? ;) men jag tkr du brukar lyckas väldigt bra iaf ;) <33

2010-08-04 @ 10:55:33
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0