Regnet det bara öser ner

Heej! Nu blev jag lite smått irriterad för jag hade skrivit rätt mycket, och så trycker jag på nån knapp och allt försvinner, trög jag är:S
Så nu orkar jag inte skriva om allt igen, så det får bli ett jättekort inlägg tyvärr öfr jag komer inte ihåg allt jag skrev.

Men vädret är tråkigt, även om jag annars verkligen älskar regn, men nu har jag en jättelust att gå ut på promenad i skogen, och Ninjo verkligen avskyr regn!

Ska vara med Melanie idag, annars har jag inga planer, jag lever alltid i nuet oavsett vad, det är bra:)

Imorgon ska jag och mamma till Västerås så då tror jag inte att jag skriver nånting.
Men jag kanske skriver ikväll, ifall det hänt nåt att skriva om;)

Kramar Sanna ♥



P.s  Jag saknar er, mina tre änglar...  Älskar er verkligen ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0