Sannjo ♥

Hej, idag började skolan på riktigt, vanliga lektioner alltså.
Vi började halv 9 med So, demokrati.
Ganska tråkigt, men jag sitter med Lisa, Lina och Evlina, det tycker jag är bra:)
Sen hade vi engelska, typ ett test i läsning.
Efter det svenska, och lustigt nog så skulle vi skriva om en dumlekola, beskriva precis alla sinnen och allt, det var ganska komiskt faktiskt;)

Sedan var det lunch och efter det gick vi till vilsta.
Där gjorde vi massa jätteroliga lekar och tävlingar i grupper i en timme som gick riktigt snabbt:D

Sen gick jag ut med Ninjo, dom har byggt en hundpark vid tunavallen, jättebra ju:) Så där satt vi och hade mysigt tillsammans en stund han och jag.

Snart ska jag äta, sen läsa och sånt kul.

Imorgon är det skolfoto, måste säga att jag gillar det, vet inte riktigt varför;)

Ha det bäst!

Jag= Sanna


Han= Ninjo


Vi= Sannjo ♥♥

Bra namn va? Hittade på det i skogen idag när jag tog de här bilderna:D


Och vad det än ser ut som så stryper jag honom inte, bara kramas lite,
och han gillar det faktiskt mycket, även om det inte ser ut så på den
här bilden, jag vet inte vad han gjorde:P



Och förlåt för att jag uppdaterar så dåligt, men datorn är så himla seg så att det tar en kvart för en sida att komma fram, och det orkar jag inte vänta på!
Men jag måste bara säga vad jag gjorde igår:
Jo, jag kan börja med att säga att  det måste seriöst vara nåt fel på mig hahahaha;)
Nej men, jag satt liksom och lyssnade på jullåtar!
Kanske liiiite för tidig hehe.
Men dom är ju så fina;)

Och en sak till, min mamma skulle åka och köpa godis i helgen innan nåt tv-program hon skulle se började.
Då sa jag: "hinner du verkligen det? Det tar väl att tag att gå till affären och tillbaka.
Och då sa hon: "Gå? Jag?:O  Vilken förolämpning!
Hahahaha, hon cyklar nämligen överallt och går inte så frivilligt;)


// Sanna ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahha jag ÄLSKAR bilden!!!!

har ni fått erat schema nu? :D

JAG SAKNAR ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ<333

2010-08-31 @ 19:41:34
Postat av: Moa

det där var från mig förresten ;)

2010-08-31 @ 19:42:03
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Lova

Hej!

Kul att ni äntligen börjat skolan, själv körde man igång direkt.

demikrati är väl intressant. Älskar so!!!

Sannjo haha:)

Din mamma haha:)

kramisar

2010-08-31 @ 19:52:06
URL: http://lovabjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0