sansen & becciz:D

Hejhej!

Idag gjorde vi några övningar i grupper, övningarna var ganska tråkiga men jag hamnade i en grupp med bara killar, varav 2 är vääldigt roliga, så det var okej ändå!;)
Senare fick vi välja skåp och efter det forsatte lekarna.
Sen var det lunch och efter det "hur jag lyckas med studierna"

Vi slutade halv 2 och då gick jag och Becciz hem till mig och skaffade en blogg tillsammans:D
Jag älskar den redan;D
sansen-becciz.bloggplatsen.se  (Jag vet inte hur jag gör länk;))
Men kolla och kommentera så blir vi glada:)

Så vi höll på med att fixa massa bilder och så, såå roligt, jag älskar det!
Sen tog vi massa kort också, men alla blev inte så lyckade för vi skrattade typ ihjäl oss varje gång vi försökte göra en min haha!
Men becciz är alltid underbar och superrolig att vara med ♥♥

Nu ska jag fixa mer med bilder och självklar läsa twilight.

Hare super alla!

/ Sanna ♥


Älskar dig mest snäckan <3<3<3

Kommentarer
Postat av: rebeccanorrman.

Kul hade vi ;D



JAGÄLSKARDEJMESTSANNASÖDERBERG. Y



♥♥♥♥♥♥♥

2010-08-24 @ 22:24:24
URL: http://horseprincess.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0