Sista sommarlovsdagen

Heej! Idag vaknade jag faktiskt vääldigt sent,kvart i 9, men om det inte varit för att en viss person ringde så hade det nog blivit ännu längre, tro mig;)
Nej men pappa ringde mig, och på nåt sätt så typ tryckte jag på en knapp så jag svarade, för jag hörde när han sa hallå och när han la på så då vaknade jag och ringde upp.
Så vi pratade en timma om lite allt möjligt, jättekul som vanligt:)

Igår kväll så läste jag mest, senare messade Beccis mig och ville prata med nån för hon var ensam hemma och var jätterädd stackarn!
Så jag messade med henne hela kvällen, det var väldigt kul, saknar henne så hemskt mycket så det kan inte en människa gissa!!
Men som tur är så träffas vi ju äntligen imorgon, jag längtar jättemycket enbart för att få träffa henne!
Min älskade ängel och bästa vän, du är underbarast! ♥♥♥

Idag är det äntligen soligt, passar bra sista dagen, det är ju förstås inte så varmt men jag gillar det.
Fast jag sitter i myskläder här inne hehe;)

Jag ska gå ut med plutten efter lunch, ska nog passa på att ta en extra lång och rolig promenad för när skolan börjat så blir det ju inte riktigt lika mycket tyvärr.
Men jag har ju slutat spela cello så jag kommer ha mycket tid över, det ser jag fram emot:D

Ska träffa Melanie också, undrar vad vi kan tänkas hitta på, jag ska typ följa med henne till coop, jättekul (ironi)

Skolan börjar 10 imorgon, så det gör inget att jag blivit så morgontrött på sistone.

Jag ska försöka höra av mig igen idag, vet att jag är dålig på att uppdatera, sorry för det...
Men ha det bäst alla, vi hörs!

Kramar Sanna ♥


Jag och mina egobilder, ni får förlåta mig men jag tycker det är kul.
Och ljuset blev väldigt konstig på den här bilden, jag har inte gul hud,
jag lovar!;) ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0