Sista sommarlovsveckan

Heej! Gud vad fort det underbara sommarlovet har gått, nu ska man börja skolan nästa Måndag.
Vart tog dagarna vägen?:O

Men konstigt nog så känner jag mig redo för att börja skolan nu, jag tycker att jag har avverkat det jag ville på sommarlovet och nu är jag redo att börja jobba igen, så det känns ju skönt:)
Plus att jag saknar många vänner mycket så det ska bli så kul att komma tillbaka till skolan och träffa alla igen, så att allt blir som vanligt, jag har upptäckt nu på lovet, när jag har tråkigt tex att jag är som lyckligast när allt är som det brukar, t.o.m. när det gäller att göra läxor!
Så ja, jag har faktiskt börjat längta tillbaka till skolan (även om jag självklart älskar sommarlov otroligt mkt!)
Den här veckan kommer också bara rinna iväg, precis som varje dag, vecka och år gör.
Jag menar, nu ska jag börja nian, det är ju inte klokt!
Usch, så stor vill jag inte vara, och attbörja just nian är definitivt inget jag uppskattar...
Aja, det är som det är så det är bara att finna sig i det för man kan ju ändå inte göra nåt åt det;)

Idag vaknade jag typ 10 i 9, suuupersent för mig ju!!
Men det är nog för att jag vaknat 4 varje morgon i 8 dagar innan.

På förmiddagen gjorde jag inte så mycket, läste och så.

Efter lunch gick jag och mamma lite på stan (utan pengar som vanligt, vääldigt onödigt om ni frågar mig)
Sen gick jag ut med Plutten, som blev fullkommligt överlycklig att se mig, då blir jag så lycklig:D

Nyss var vi nere hos Susanna på fika, och jag berättade hur det gått med Zambo och hon fick sina försenade födelsedagspresenter, tex en jätterolig och söt bok som heter "kloka ord om katter" Jag visste att hon skulle älska den, för en av de bästa sakerna med henne är att hon älskar katter lika mycket som jag (minst)
Så vi satt där nästan 2 timmar och hade trevligt.
Jag älskar verkligen att sitta där och prata med henne om allt möjligt, tex hon var ju i Tunisien (det var därför jag passade Zambo) På samma ställe som jag, t.o.m. på samma hotell!
Så vi pratade jättemycket och länge om det, sen pratade vi om Zambo osv.
Senare kom Zambo så jag gosade lite med honom.
Ja, det var jättetrevligt att bara sitta där, Susanna är så himla trevlig och social, och det är så roligt att ha nån att prata katter med, eftersom det är en av mina främsta intressen:)
Nu ska jag läsa och läsa och läsa;)

Ha det superbra alla // ♥ Sanna




Kommentarer
Postat av: Lova

Skönt att du känner så inför skolan! Matten kommer gå super i år, jag känner det på mig!

Ta hand om dig!

2010-08-17 @ 17:24:10
URL: http://lovabjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0