Skööönt!

Hej! Ja skönt är precis vad jag tycker allt är nu, skönt väder och så:D

Jag var med Melanie några timmar, men för att vara ärlig så önskade jag mest att hon skulle gå hem.
För det var verkligen tråkigt, jag  menar, jag brukar typ inte tycka nåt är tråkigt och är verkligen lättroad.
Men vi bara låg i min säng och tittade på bilder på hennes mobil.
Så jag blev bara glad när hon skulle hem.

Då gick jag ut i trädgården och pratade lite med Susanna och mamma, satt där ganska länge för det var så soligt och härligt!:)

Jag har också pratat med min saknade Lova, ska till henne om några veckor, längtar.

Nu ska jag väl fortsätta läsa och lyssna på musik, ni får ha det bra!

/ Sanna ♥


Dagens egobild;)   (i brist på andra bilder, sorry)

Kommentarer
Postat av: rebeccanorrman.

hahahah, nu orkade jag läsa inlägget ;p ♥

ja skönt är det ! :D ♥

LÄNGTAR TILLS IMORGON !!!! :D ♥

ska bli såå kul ju :** ♥

Jätte fin bild :)) ♥ så sööt ! ♥

hare gött ;) //snäckan. (L)

2010-08-23 @ 20:20:03
URL: http://horseprincess.bloggplatsen.se
Postat av: moa

jättesöt bild!

2010-08-23 @ 22:33:05
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Tack för rolig läsning igen, jag låg ganska mycket efter den här gången. Men det är nästan roligare när man kan sitta en halvtimme i sträck och bara läsa. Jag behöver inte låna några böcker längre när jag har en författare i familjen, praktiskt. Ha det bra tösen!

ISÄ.

2010-08-24 @ 09:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0