Slappardag

Godmorgon :) Eller  förmiddag eller vad ni nu kallar det;)
Jag vaknade i alla fall vid 8, hoppade genast upp och började skriva önskelistor som en galning haha!

solen skiner och himmelen är blå, men det är bara 10 plus, burrr!

Idag ska jag fortsätta på mitt fredagsmys och göra det till ett lördagsmys som är hela dagen tjoho!:D
Igår kväll så tittade jag på dobbidoo (älskar alla musikprogram som finns) och läste till typ 12.
Gå ut med min sötnos ska jag också, och ta ännu fler bilder på honom i skogen för det är såå roligt!:)
Annars är jag bara hemma, hoppas faktiskt på regn och så, ännu mysigare att sitta inne då;)

Ha en härlig lördag=D

// Sanna ♥


Den vackraste för mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0