Solskenspromenad i skogen♥

Heej vi värmen!
Hoppas att ni har det super, det har jag:D

Jag vaknade vid 8 och kl 9 gick jag och hämtade min morgontrötta nalle.
Sen mötte jag Moa och vi var ute ett par timmar på en jättelång promenad. So much fun!!:)
Jag säger bara, Moa+Ninjo+långpromenad+sol=UNDERBART!! ♥♥♥
Ja det var väldigt mysigt, att gå i skogen, bara gå och gå och inte riktigt veta var man är till slut.
Moa var väldigt rolig, hon låtsades hitta hela tiden, gjorde desperata gissningar som hon kallade det;)
Vi kom till slut fram till Stenby gård, sen bara irrade vi runt och hittade ingenstans, så till slut fick vi fråga en farbror var snabbaste vägen till nyfors var.
Då beskrev han samma väg tillbaka;)
Så ja, vi gick tillbaka hela vägen, lite jobbigt för det var så himla varmt och vi var så trötta alla tre.
Särskilt Ninjo, han sackade efter vääldigt många meter och flämtade jättemycket.
Vi tyckte så synd om honom, bar honom en bit ibland.
Moa var så himla gullig med honom hela tiden, snällast är hon, plus riktigt rolig också!!:D
Ja det var väldigt mysigt, hoppas att vi gör om det, det skulle jag verkligen vilja!

När jag lämnat Ninjo så gick jag hem och åt.

Idag har jag ingen lust att träffa Melanie, ska ju till henne på Lördag också så.

Så jag är nog bara hemma, går väl ut i trädgården, läser och lyssnar på musik tror jag.
Ha det bra, och njuuut av värmen medan den finns!

// ♥ Sanna


Min lilla gubbe <3<3


Lite tråkig bild kanske, på ett ljus bara liksom.
Men jag tyckte bilden blev lite cool. ♥


Somrig bild på Ninjo. ♥♥♥♥


Jaa, en liten bild på mig också;)










Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, jag hade också jättekul. Det va härligt att gå så långt och det va kul också! Men våra lokalsinnen är kanske inget o ha haha. Men visst får vi göra om det :). Fina bilder föresten! Jag ska försöka göra en header så fort jag hinner :D <3

2010-08-06 @ 07:06:32
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0