The little yorkie ♥

Nu kommer några söta bilder på min älsklingsvovve, kommentera gärna dom:)


Okej, man lyckas knappast alltid med att få bra bilder;)


Jag valde den här för att visa er Ninjos lilla storlek, han är ju så himla
liten! typ 28 cm lång.


En närbild, kolla vad lockig hans päls blir när den blir blöt!


Guud vad smusig han var, inte så mysig att lyfta upp på bänken direkt!!
Men annars är han söt!


Mitt lilla smutstroll!


Hemma hos mig för en liten vattenpaus:)


Sanna♥Ninjo


Min favoritbild, älskar hans stora ögon! ♥♥♥♥♥


Älskar dig verkligen Ninjo, jag lovar att ingen annan kan förstå hur man kan
älska en hund så mycket som jag gör, men du är så mycket mer än bara en hund!
Du är rolig, söt, världens bästa tröstare mm.
Även om jag kan bli otroligt irriterad på dig ibland så ångrar jag mig alltid.
Jag menar, vem vet hur länge till du lever, jag måste ju ta vara på tiden vi har kvar tillsammans
och ge dig lugna och sköna sista år.
Hunden är människans bästa vän sägs det ju, och det är sant.
I vått och torrt, sommar som vinter.
Det finns ingen som du, du är inte alls bara en tråkig hund, du är allt för mig.
Du är min bästa vän och jag ska vara din extramatte resten av ditt liv, och ta hand om dig ordentligt.
I´m the yorkielover, and you are my yorkielove, the one and only, forever and ever.
Du betyder så mycket för mig, jag lämnar dig aldrig, vi hör ihop du och jag.
You belong to me...
SANNA+ NINJO! ♥♥♥♥♥♥





Kommentarer
Postat av: moa

haha söta bilder , 5an o 7an tycker jag e bäst ;) fin text också!

2010-08-19 @ 22:58:37
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0