Trööööött!

Hejsan alla pigga och glada!
Jag är glad men lååångt ifrån pigg.
Jag tar allt från början i ordning;)

Igår åkte jag till Tuna park på förmiddagen och köpte present till Melanie, plus samma sak till mig själv.
Det är örhängen, som ringar fast hjärtformade, jättesöta!:)
Sen åkte jag hem och åt lunch, och tog en promenad med min yorkie.

Efter det gjorde jag mig iordning och gick till Melanie.
Det var jätteroligt hos henne, vi gjorde allt möjligt kul och jag tycker att hennes släkt är så gullig.

Jag gick hem vid halv 9, då förberedde jag mig inför min första natt hos Zambo.
Ja, sen gick jag ner till honom, gav honom lite mat så han slapp väcka mig på natten:P
Efter det så la jag mig, han hoppade upp hos mig och vi gosade jättelänge, han spann jättehögt så jag somnade av det härliga och avslappnande ljudet efter 12.
Vid 4 på morgonen (!) väckte Zambo mig, genom att hoppa på mig;)
Det var hans sätt att visa att han ville ut!
Så halvsovande släpper jag ut honom och snubblar tillbaka till sängen för att somna om, utan att lyckas...
Så jag är nästan halvsovande just nu, jag borde inte messa med kompisar typ halva natten under tiden jag passar Zambo hehe;)

Idag ska jag följa med Melanie ner på stan, hon ska använda presentkort som hon fick igår.
Jag måste säga att jag blev lite avundsjuk på alla fina bra saker hon fick igår. Det måste vara roligt att ha familj med bra ekonomi.
Men jag är såklart glad för hennes skull också, hon var så glad igår, det var kul att se.

Om jag hinner så går jag ut med Plutten, men jag har ju kissen också nu så vi får se.

Annars ska jag läsa twilight och så.

Vet inte om jag skriver mer idag, är ju mest nere hos Zambo.
Men jag ska försöka ta några fina kort på honom.

Ha det jättebra alla // ♥ Sanna


P.s Ser ni att jag äntligen har en header?:) Det är Moas förtjänst, jag mäste bara tacka henne igen, den är såå fin!


Jag brukar få bra kort på honom, men den här gången var han lika hopplös
som Ninjo;)





Jag blir typ blind av den här bilden!;)


Melanies fina lilla katt <3<3


Sötisar! Söta katten och fina Mel.


Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF Anton

godmorgon, hoppas allt är fint ;)

2010-08-08 @ 12:23:44
URL: http://fotografanton.blogg.se/
Postat av: becka

sv' nej men tack sanna :D <3

2010-08-08 @ 13:58:11
URL: http://bbeckahultmar.blogg.se/
Postat av: becka

jätte söt header har du föresten! <3

2010-08-08 @ 13:58:41
URL: http://bbeckahultmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0