Zambo min älsklingskatt

Hej! Det har regnat hela dagen så jag gick inte ut med nallebjörnen/muppen/Plutten.

Istället så gick jag till Melanie och var med henne till 6, sen åt jag och efter det gick vi ner till Susanna och Zambo för att vi var bjudna på fika.
Så jag gosade en stund med honom, tills han blev väldigt lekfull och började rivas och bitas, men bara på skoj förstås, han är typ världens snällaste katt! ♥

Jag vill gärna blogga mer, men mamma vill ha datorn så jag skriver mer imorgon:)

Kram och ha det bra:D

// Sanna

Kommentarer
Postat av: Haruhi

Jaa, mammor vill alltid ha datorn...

2010-08-02 @ 21:16:07
Postat av: moa

jag måste säga att jag gillar din uppdatering sanna :D ju fler desto roligasre haha :D knappt så jag hinner med o kommentera :D ha det braaa!!<33

2010-08-04 @ 10:56:37
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0