Yesterday

Hej! Idag var det en sån där mysig underbar dag som man bara kan ha när det är dåligt väder enligt mig;)
Var hos Melanie hela eftermiddagen, vi tittade på film, spelade massor, fixade massa låtar till våra mobiler mm.
Och samtidigt så gick åska och blixt utanför, jag måste säga att jag faktiskt tycker att det är mysigt med åska när man sitter inne och myser, inte läskigt alls om man frågar mig:D

På kvällen så tog jag med mig popcorn ner till Zambo och fortsatte min härliga dag genom att titta på twilight!;)
Sen gosade jag med Zambo som vanligt och lysssnade på musik.

Jag har kommit in en en rutin nu, lägger mig vid 12, gosar med Zambo typ halva natten, blir väckt av honom vid 4, somnar om och vaknar typ 8, läser några kapitel i twilight, går upp till mig och äter frukost och gör mig iordning.
Sitter vid datorn till lunch, går ut med Ninjo, träffar Melanie, hem och äter, ner till Zambo igen.

Det är mitt liv just nu, låter tråkigt och det är det lite, men vad ska man göra när en av ens allra bästa vänner är i Frankrike och en aldrig har tid att träffas?:(
Saknar dom så mycket, jag lovar att dom skulle inte kunna gissa.

Men att ta hand om Zambo är hur mysigt som helst, jag vill verkligen ha en egen katt, dom är ju så underbara!! ♥

Idag gick jag ut med Ninjo, men han orkade inte gå så vi gick hem och kelade istället.
Han är så gammal, det känns som om han snart kommer försvinna...
Men jag tar vara på varje minut med honom, han är värd guld, jag älskar honom så mycket.

Jag ska träffa Melanie som vanligt efter lunch, ikväll ska jag se på allsång på skansen, en av mina idoler kommer vara med, lääängtar så jag blir galen! Äntligen får jag höra den bästa och sötaste artisten igen:D

Nu ska jag äta, ha en bra dag:)

// ♥ Sanna

Ps idag kommer min älskade Lova äntligen hem från Frankrike! Hoppas verkligen att vi träffas snart ♥♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0