1 vecka till jul

Hehe kul rubrik, man skulle ju kunna tro att jag räknar dagarna ;)

Skön dag idag, ingen riktig lektion, inget plugg alls.
Först tittade vi på "trolltyg i tomteskogen"  en riktigt gullig film måste jag säga ;D
Sen hade vi idrott, spelade badminton, och efter det så spelade vi spel, ett tärningsspel som heter "30"  jag spelade med iza, jossan och becca, det var faktiskt riktigt roligt, som vi skrattade! :D

Slutade 3, gick till Ninjo, som blev en valp på nytt när jag kom och satte på honom kopplet för första gången på över en månad, helt tokig av glädje blev han, och självklart smittade det av sig på mig, så när vi kom ut i snön så sprang vi så länge vi bara orkade, bara för att vi var så glada över att äntligen få gå på promenad tillsammans igen, vi sprang och sprang, det var så härligt, jag har verkligen saknat det!! ♥
Jag hoppas verkligen inte att det blir kallare snart, vill ju gå ut med Ninjo oftare! :)


Nu bara väntar jag tills imorgon när Lova kommer, åh vad det ska bli kul att träffas :D


Hoppas att snön stannar på julafton, jag önskar verkligen en vit jul :)


Kolla vad gullig han är med snö runt nosen, gud vad jag skrattade åt honom!
Lilla söta trollunge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0