8 dagar till jul

Längtar! börjar känna himla julstämning nu överallt, folk sjunger julsånger, det snöar osv :D
Men med julstämningen kommer också julstressen, jag har flera personer att köpa julklapp till, och jag har typ ingen aning vad jag ska köpa, måste alltid köpa minst 2 saker annars känner jag mig dryg... <3
Lite hopplös är jag, men jag älskar verkligen att ge bort saker, desto fler desto bättre tycker jag.
Men egentligen är det nog inte så, det är främst tanken som räknas och inte antalet presenter.
För de som får sakerna brukar alltid bli jätteglada vad dom än får, precis som jag själv också blir! :)

Ja det blir mysigt med jul, ska fira hemma hos mamma i år, kul att umgås med henne också, även om jag saknar mitt andra hem och mina kära smultronställen ♥


Snart måste jag gå och hälsa på Ninjo igen för det var ju en vecka sen sist, jag hoppas att han är hemma på julafton, för då ska jag ta med honom hem till mig :D


STOR kärlek till en liiiiten hund! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0