Äntligen klart

Hej!  nu är jag tillbaka, förhoppningsvis kommer jag skriva lite oftare nu :)
So-uppsatsen är äntligen klar, matteproven äntligen klara, sköööönt :D
Jag har suttit flera timmar varje dag med uppsatsen, och igår kväll blev jag äntligen färdig och nöjd.

Idag var det b-delen på matteprovet, den var så mycket svårare än a-delen och gick inte alls bra så nu är jag väldigt nervös för att få tillbaka det!!

Fick förresten bara g + på voyage, säg inte att det var bra för jag är så besviken på mig själv...

Hur som helst, nu berättar jag om dagen:

Först skulle vi ha haft idrott, men det var ingen så vi fick 1 timme sovmorgon.

Så först var det matteprov, sen lunch och sen tog vi bussen ner till munktell.
Där spelade vi bol, jag och Iza var rätt så duktiga faktiskt, och jag hade aldrig gjort det förut ;)

På svenskan lämnade vi in uppsatsen, sen jobbade jag, Iza, Becca och Lina med engelskan, våran egen nyhetssändning.
Eller, det är mer sanning att vi försökte utan att lyckas särskilt bra.
En orsak var att bengan och marcus var i samma grupprum som oss, och dom höll på att retas och skrämma oss hela tiden :P
En annan orsak var för att jag inte vågade läsa upp det jag ska säga inför dom just då, vet faktiskt inte varför, det bara blir så ibland, att jag är för blyg för att våga prata inför mina närmaste vänner.
Ni får ursäkta mig mina kompisar.. <3

Sista lektionen var franska, tråkigt som det oftast är, men språket är fint!

Nu ska jag inte plugga, inte ett dugg, det har jag gjort så det räcker! ;D


Vi hörs när vi hörs, kram ♥


Det är fint när det bara är lite sol ♥


Så här såg det ut när jag gick hem från skolan igår...


Och såhär idag, två timmar senare på dagen, liiite skillnad kanske! ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0