Bästa fredagsmyset!

Imorgon blir det fredagsmys som vanligt, men betydligt mysigare och roligare än vanligt!
Först ska jag äntligen se på harry potter (kunde inte vänta tills jag och Lova ska se den;)) tillsammans med Lisa n och Ewe, kommer bli super, den kommer vara bäst, det vet jag bara efter att ha sett trailern (om och om igen;))

Efter det ska jag åka till Becca och ha fredagsmys där + sova över, åh det är bland det bästa och roligaste jag vet, längtar så mycket :D:D


Så jag har ingen aning när jag kommer skriva igen, men ni får ha det så bra! ♥


Jag har aldrig haft sådan stark lust att gå ut med Ninjo som jag har nu,
det är främst för att jag inte får gå ut med honom, alltså seriöst han måste
ju för tusan ut!!!
Och jag med, om jag inte går på promenad med honom så går jag inte ut alls...
Hoppas minusgraderna försvinner, jag vill träffa min fyrbenta bästa vän nu,
står ärligt talat inte ut längre snart! Hoppas att han mår bra, då mår jag bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0