English

Idag kan man säga att vi bara har haft 2 lektioner, idrott och engelska.

Först hade vi idrott, och efter det så jobbade vi (jag, iza, becca och lina) med engelskan tills typ tjugo över 2, då vi fick sluta, skönt!

Imorgon ska vi spela in vårat engelska nyhetsinslag som vi jobbat med länge.
Hoppas verkligen att det går bra, är faktiskt väldigt nervös!
Men inte hälften så nervös som jag skulle varit ifall vi skulle redovisa inför klassen, nu ska vi ju "bara" spela in en film som klassen sen ska se på.
Men jag är nervös för att jag ska göra alla misstag som jag gjorde när vi tränade idag, jag pratade för fort, glömdde titta upp, började skratta typ hela tiden och tappade bort mig...
Vi var väldigt flummiga idag så det gick inte så jättebra, vi fick börja om flera gånger.

Nej usch, imorgon måste allt sitta perfekt, man får inga omtagningar så det måste vara helt perfekt!
Det är bara att göra sitt bästa och försöka vara positiv som vanligt, så blir det nog bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0