Glatt överraskande på stan

Hej, idag har jag och mamma gått på stan och kollat på mellandagsrean.
Det var trevligt, jag köpte två tröjor och en skjorta, så mysiga :D
När vi var på väg in på hm så blev jag väldigt överraskad, väldigt glatt överraskad!
För vem kom ut därifrån om inte min älskade kompis Lova, hon är i Eskilstuna hos sin farmor, utan att jag hade nån aning om det, gud vad glad jag blev! :D
Jag kanske ska följa med henne hem imorgon, vet inte säkert än, ska tänka på saken tills ikväll.

Nu börjar jag verkligen längta efter att Ninjo ska komma hem, det är inte så kallt ute längre så jag är på riktigt promenadhumör, och så vill jag ju gosa med honom förstås också. ♥

Mina slappardagar fortsätter, idag tänker jag inte göra mycket alls, åh vad det är härligt med jullov!
Vi hörs, kramar ♥


Mina fina älskade vänner <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0