Huvudstaden imorgon!

Hej, jag måste plugga lite på det sista vi har kvar att jobba med, så det blir bara ett kort inlägg idag med.

Först hade vi sovmorgon, och sen var det ett jättefint luciaframträdande.
Soloartisterna var jätteduktiga, och gulliga Towe har nog aldrig varit så söt som idag i lucialinne och glitter, jag kunde inte sluta titta på henne! ♥

Efter den trevliga stunden så fikade vi, sen var det matte, sen svenska och sist no.

På kemiprovet fick jag g-  Kunde ju ha varit värre.


Nu ska jag göra en kemi inlämningsuppgift och renskriva min julsaga, annars är det lugnt, jag är inte ett dugg orolig eller stressad faktiskt :)


Imorgon ska vi till Stockholm riksdagshuset och så, och sen ska vi gå på stan.
Kommer nog bli jättekul, vi ska åka tåg dit, tycker jag faktiskt är lite mysigt ;)




Kram Sanna ♥


Kommentarer
Postat av: Fassan

Terve Nanna!

Jag är här igen och snokar! Hoppas du har haft en trevlig resa till Tokksholm eller vad det hette. Hoppas du kom ihåg det där du skulle fixa till Fassan.Ha det gott tösen. ISÄ.

2010-12-14 @ 14:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0