I can't believe it!

Jag måste verkligen berätta det här, även om jag nog redan gjort det för alla ;)
Men jag kan fortfarande knappt tro att det är sant, det är för bra för det...

I fredags, när vi skulle haft no så hade vi matte istället för vi fick tillbaka proven.
Jag säger bara såhär:
Jag har fått godkänt på kanske 2,3 matteprov någonsin, annars bara omprov efter omprov och alltså ig i matte.
Men i våras så fick jag godkänt på matteproven, och g i slutbetyg, vilket gjorde mig alldeles överlycklig.
Men det var ingenting jämfört med vad jag blev när jag fick se resultatet på senaste matteprovet.
Jag kan knappt skriva det, blir helt darrig!
JAG FICK VG!!!!!!!!!!!
Jag! Vg! på ett matteprov!
Det är inte klokt, jag kan inte fatta det!
Precis när jag fått veta det så tänkte jag bara "jag drömmer, det kan inte vara sant, det måste vara en dröm"
Men det var sant, för Lisa nöp mig i handen haha, jag trodde seriöst att jag drömde! ;)
Sen när chocken lagt sig lite grann så blev jag mer än överlycklig, började typ gråta och darrade som ett asplöv!

Timmarna efter det var jag som i min egen lilla värld, jag satt med dagdrömmande blick och bara log ena stunden, andra stunden gick jag runt, runt, runt och hoppade omkring och babblade hela tiden, har aldrig pratat så mycket i mitt liv tror jag nästan, jag bara pratade och pratade och var så rastlös, kunde verkligen inte sitta still på väldigt länge, var så glad att jag var tvungen att visa det! :D

Har nog aldrig blivit så chockad, och så glad!!!! :D:D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: moa

gud va kul sanna! jag e lite efter i läsningen därför jag inte har kommenterat å¨ett tag. MEN DU ÄR JU GRYM! först franskaprovet och nu det här. Du är ju asduktig! Skitbra jobbat! <3

2010-12-10 @ 20:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0