I didn't forget you...

Jag glömde Ninjos födelsedag. Jag glömde Ninjos födelsedag. Jag är en hemsk människa, jag glömde Ninjos födelsedag... Men jag har verkligen inte glömt honom, saknar honom hela tiden! Så hur i hela världen kunde jag glömma hans elfte födelsedag?! Han blir äldre och äldre och kanske dör snart, vad vet jag? :( Och vad gör jag för att visa min kärlek till honom? Jo ingenting, jag kommer inte hinna visa honom hur mycket jag tycker om honom innan det är för sent! Ja som ni kanske märker, jag sitter uppe och tänker igen, Usch vad jag har dåligt samvete, ninjo som är det bästa jag har... Godnatt, och Towe, allvarligt, jag är inte jag utan dig, du hjälper mig hitta mig själv, jag är evigt tacksam, hur ska jag klara mig utan dig efter nian, börjar typ gråta bara jag tänker på det så det ska jag inte göra för jag måste sova också... Mina vänner, jag älskar er, klarar ingenting utan er! Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0