I love christmas!

Heej! Hoppas att ni hade en underbar julafton igår, det hade jag!

Det var så mysigt och roligt att passa Zambo, jag gosade och lekte med honom extra mycket igår, han är verkligen den gosigaste katten jag träffat, börjar spinna bara man rör honom :D
Jag gav honom också extra mycket mat och godis, det uppskattade han såklart! ;D

Självklart tänkte jag på Ninjo igår, undrar hur han hade det, i Stockholm, jag hoppas att vi ses jättesnart, och att det inte blir kallare ute.


Men hela dagen var bara så härlig, från början till slut, helt underbart :D

Det jag gjorde mest var att titta på filmer på tv, det är ju så många bra under julen!

Härligt också att det blev en vit jul, det hade jag verkligen önskat!
Sent på kvällen började det snöa också, då fick jag NÄSTAN lust att gå ut. Men bara nästan hehe, det var så varmt och hemtrevligt inne så jag var faktiskt inte ute alls igår.

Många, fina och jättebra saker fick jag, tex 2000 kr, ärligt talat tror jag inte att jag någonsin fått så mycket pengar! som jag sa till mamma så tror jag att årets julklappar var dom bästa jag fått hittills :)

Jag somnade vid 1 ungefär, tröttare än trött, men åh så lycklig!
Vaknade imorse halv 9, riktigt sent för att vara mig :O
Har en slappdag idag, är bara inne och nästan, nästan allt jag älskar att göra, hela dagen :D
Ute är det mörkt och grått, jag "aktar mig för" att titta ut! ;)


Ne, jag har inget mer att skriva, jag bara lever livet och det tänker jag fortsätta med lääänge! ♥


Han ville hellre bita i tofsen på luvan än ha den på sig! ;D ♥


Hehe jag är bra konstig, sätter upp sånt där på spegeln i badrummet! ;)







Kram Sanna ♥




Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Låter som du haft en härlig jul! Det har jag också, det är ju bara ängeln som fattas. Men jag får ju se bilder av henne i allafall, bara det gör att man får värme i gamla hjärtat. Ha ett fortsatt skönt jullov Sanna, vi hörs ju snart igen. ISÄ.

2010-12-26 @ 10:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0