Jag älskar Ninjo...

... men inte att vara hemma hos Ninjo.
Trotsade kylan, saknaden efter plutten var för stor för att jag skulle stanna inne.
Så jag gick dit, och hade mysigt med vovven en timme.
Sen började anci röka, och efter en stund kunde jag inte vara kvar där längre, för jag kunde knappt andas!
Så jag sa god jul, och gick hostande hemåt.
Herregud, stackars hund! jag fattar inte hur han överlever där inne, det gör knappt jag, och jag är bara där ibland...

Men det var såklart kul att träffa Ninjo, han ska vara borta på julen så jag vet inte när jag får se honom igen.
Han var så himla gullig idag, när jag satte mig på golvet och började klappa honom så klättrade han upp i min famn, gav mig sin speciella blick och pussade mig i ansiktet, det var underbart ♥
Man kan ju minst sagt säga att jag kände mig omtyckt, av en yorkshireterrier som jag älskar mest i hela världen!


Han vill alltid pussa mig, kolla bara! ;)






Och då blir korten som dom blir hehe...

Men gulligt är det! ;D ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0