Jullov!

Jippie äntligen lov, härligt!

Först var det åttornas cabare', den var bara såå bra, absolut den bästa hittills!
Massa jätteduktiga som sjöng bra låtar tex, det lät så fint :D
Och jag blev minst sagt förvånad när jag såg min "cellokompis" Anna på scenen, hon sjöng med sina kompisar.
Jag har aldrig hört henne sjunga förut, men hon sjöng jättebra! :)
När cabaren var slut så fick vi våra betyg, (jag fick g rakt igenom igen...) sen önskade vi varandra god jul och nu slipper man tänka på skolan i tre sköna veckor, det kommer dröja flera dagar innan jag fattar att jag har lov, som vanligt, jag vaknar tidigt och undrar varför inte klockan ringt ;)

Nu ska jag äta, senare tänker jag höra av mig till anci, jag hoppas att dom inte rest bort, jag vill självklart träffa lilla gulleplutten även om jag inte får gå ut med honom.



Jag skriver... ja, när jag skriver, när nu det blir. Ha det bra! ;)




Jag älskar er, jag hoppas att vi träffas på lovet, för gud vad mycket jag
kommer sakna er annars! sötaste tjejerna ♥

Kommentarer
Postat av: Beccabus ! ;*

Haha, så fiin på bilden ! ;)

Hoppas ja mé :)) (de får vi se till) ♥♥

2010-12-23 @ 00:11:45
URL: http://horseprincess.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0