Julmusik och bullar

Hej! Jag har en väldigt mysig söndag idag, önskar att den aldrig kommer ta slut :D

Idag har jag bakat lussebullar och andra bullar, samtidigt som fin julmusik spelats.
Det är väldigt trevligt att baka och lyssna på musik samtidigt tycker jag, det skapar en härlig stämmning!

Städat rummet har jag också gjort, var ute på balkongen för att damma mina mattor, det har varit väldigt fint ute idag, och jag har inte tagit en fot utanför dörren trots att det varit så soligt och fint, nej, jag trivs såå bra med att bara vara här inne och njuta.

Nu sitter jag och tittar på tv, ska fortsätta med det ganska länge om jag känner mig själv rätt en dag som idag ;)

Pratat med min trevliga faster har jag också gjort, ifall det gå bra för dom så ska jag bo hos dom några dagar på jullovet, och träffa mina gulliga kusiner som jag saknar så mycket, hoppas, hoppas! :D

Jag hör av mig snart igen, imorgon efter skolan antar jag, och imorgon är det ju lucia, mysigt!



Kram och ha en bra helg, och lucia såklart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0