Kul med mina favoriter!

Jag sov ju som sagt hos Becca i fredags, Towe, Iza och Lina var också med såklart :D
Direkt när filmen var slut åkte jag till Becca, först så flummade vi bara, särskilt jag, för jag var så glad och rastlös!

Senare på kvällen ville Towe och Iza se på skräckfilm, men det vågade inte jag, Becca och Lina så vi gick ut.
Det var så himla skönt ute då, inte alls kallt, och det var så vackert så det kommer jag aldrig glömma.
Så fint med snö överallt!

Vi var ute ganska länge och hade roligt, när vi kom tillbaka tittade dom andra fortfarande på filmen, som visade sig vara väldigt lång!
Becca somnade lite senare i soffan, men jag och dom andra tittade på den läskigaste delen i filmen, usch vad läskigt, jag hatar skräckfilmer, på allvar!
När filmen var slut ville vi inte väcka Becca, så vi "flyttade in" i hennes rum, fast vi inte fick, sorry Becca.. ;)
Vi låg och bara pratade en lång stund, om allt möjligt, samtalsämne efter samtalsämne.
Det var kul, synd att Becca inte var vaken.
Till sist, typ vid 4 somnade vi, fast vi inte trodde att vi skulle göra det alls.

Jag vaknade, typiskt mig vid 8. Det är irriterande och konstigt att jag, hur sent jag än lägger mig och hur trött jag än är ändå alltid vaknar lika tidigt...
Men som tur var så var Becca vaken, vi hann ta hand om hundarna och äta frukost innan dom andra i tur och ordning kom ner.

Senare gick vi ut igen, den här gången alla fyra, och hade roligt i snön.

Ja sen hade vi roligt hela dagen och jag åkte hem vid 8 på lördag kväll, efter två underbara dagar med dom underbara kompisarna! ♥


Kommentarer
Postat av: Beccabus ! ;*

Haha, jag tycker oxå att det var synd att ni inte väckte mej.. :/

Men men, skönt att få sova oxå ;p ♥

Vi hade jätte kul !

Ni är bäst.. :* ♥♥♥

2010-12-09 @ 21:16:05
URL: http://horseprincess.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0