Långt ifrån varandra igen

Heej! Hoppas att ni har det bra, själv har jag det toppen, även om jag redan saknar Lova som åkte nyss.
Så nu är det snart 8 mil emellan oss igen...

Men vi har haft så roligt som vi alltid har, en underbar helg! <3

Vi har gjort lite allt möjligt, igår gick vi ut med älsklingen Ninjo i över en halvtimme, det var härligt, fast väldigt kallt, Ninjo darrade så mycket så till slut var vi tvungna att gå hem, plus att det var väldigt svårt för lilla honom att gå i snön. vi gick över en liten snöhög och då sa Lova "det där var väl världens mount everest för honom!" ;)
Vilket nog stämde, och han var obeskrivligt gullig när han stod där uppe och tittade på oss med sin speciella blick som får vem som helst att smälta, han charmar mig verkligen varje dag :D

Vi var också på stan och gick runt lite överallt, jag köpte julklapp till mamma.

Vid kvart i 9 på kvällen var vi och såg harry potter, den är ju bara för bra, så sjukt spännande så det finns ju bara inte, åh, jag vill bara se den om och om igen!
När vi kom hem därifrån så la vi oss, somnade direkt, och vaknade efter 8 imorse.

Då åt vi frukost och hade trevligt, sen gick vi till tuna park.
Där köpte vi kläder till julafton, och jag köpte julklapp till Zambo, lite smått och gott! ;D
Eftersom vi gick till och från tuna (sammanlagt ca 5 km), genom skogen och massa snö (verkligen hur mysigt och skönt och vackert som helst!), så hade vi helt slut på energi när vi kom hem igen, men det gjorde inget för då fick vi mammas jättegoda hemlagade vegetariska lasagne :D

Innan Lollo åkte hem så gjorde vi marsipanfigurer och dajm, mums säger jag bara!

Ja det var allting mycket kortfattat.



Nu gör jag några inlägg till tror jag ;) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0