Sann vänskap, med 8 mil emellan

På lördag kommer Lova äntligen till mig, senast vi träffades var i september och det är väldigt lång tid att vara utan varandra för oss!
Men det gör att vi blir extra glada och har extra roligt när vi väl träffas, så egentligen är det en fördel :D
Vi ska se på harry potter igen, för att vi verkligen vill göra det tillsammans.
Det har jag absolut ingenting emot, tvärt om, jag skulle kunna se den varje dag utan och tröttna så bra var den!

En sak som är synd är att när vi träffas och pratar så sällan som vi gör, så kommer vi ifrån varandra lite, är inte riktigt så nära vänner som förut, det brukar bli helt tyst i luren när vi pratar för vi vet inte vad vi ska säga.


Men hon ska veta att jag tycker om henne minst lika mycket som förut, det är nog det enda som inte förändrats. ♥


Vänskap som, i alla fall enligt mig aldrig kommer förändras.

Kommentarer
Postat av: Fassan

God kväll Sanna!

Det är sent för en gammal man, men jag ska försöka trycka på några bokstäver i allafall. Det var fint skrivet igen. Du skriver väldigt "vuxet". Hoppas ni får en jättefin helg med Lova. Nu ska jag lägga mig på sidan. God natt! ISÄ.

2010-12-16 @ 23:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0