Måste tro på sig själv

Första gången gick bättre än bra...  andra inte lika bra.
Jag pratar om våran nyhetssändning som vi spelade in idag.
Först tränade vi massor och allt gick bra.
Sen skulle vi spela in, Lisa var "kameraman".
Vi tyckte allihopa att det gick jättebra, ingen gjorde ett enda misstag, allt satt perfekt.
När vi var klara visade det sig att den inte spelat in nånting!
Då sprang vi i panik runt som yra höns i hela korridoren, tills vi till slut hittade någon som kunde hjälpa oss! ;)

Så vi var tvungna att göra en gång till, med en annan kameraman, och en bättre kamera.
Men den gången gick det inte alls lika bra, jag tror att jag både pratade för snabbt och stakade mig på orden...
Och det ska vi, plus resten av klassen titta på på tisdag, neeeeeeeej!!!
Så typiskt, när det för en gångs skull blir perfekt så blev det ingenting :S
Aja, skönt att ha det gjort i alla fall :)


Förresten fick jag g+ på so-uppsatsen, är ganska nöjd, men ändå inte för på grund av att jag är så blyg och inte vågar prata så kan jag aldrig få mer än g tyvärr.



Sånt är livet, ibland lyckas man och ibland inte, men jag är oftast positiv, tar hela tiden, sakta men säkert steg framåt och det gör mig mer positiv, jag lär mig sakta men säkert att man måste tro på sig själv för att lyckas, det räcker inte med att bara andra gör det för man är inte säker förrän man själv inser att man verkligen kan. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0