Min Zambo

Var nyss nere hos Zambo, han har varit hos veterinären idag pga hans öron.
Så han var lite trött efter att ha blivit nersövd och allt, men han mådde bra, och var keligare än någonsin :D
Hoppas att han blir helt bra snart, den lilla stackaren har fått utstå mycket i år, men förhoppningsvis är allt över snart så han kan bli gamla, glada, pigga Zambo :)
Vi hade mysigt, han strök sig jättemycket mot mig hela tiden, och spann så fort jag rörde honom, ååh han är så himla gullig!

Enligt veterinären måste han banta, väger tydligen 1 kg för mycket.
Taskig veterinär, jag och susanna tycker att han är perfekt som han är, och han rör på sig mycket utomhus faktiskt.
Visst, han älskar mat och är ganska så knubbig, men han skulle bli deprimerad om han sattes på en diet, och det vill vi inte ska hända våran älskade lilla Zambo! ♥


Fina lilla bondkatten! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0