Ninjo ♥

Hej, nu är det fredagsmys :D

Den här skoldagen har varit konstig, och verkligen både dålig och bra.

Först var mietek grocher och pratade om sin resa, han överlevde andra världskriget.
Föreläsningen var väldigt bra, man fick sig en riktig tankeställare, och en inblick hur det egentligen var, så obeskrivligt hemskt!
Det var väldigt sorgligt, och om jag hade kunnat gråta (kan typ inte det, är inte känslokall eller något men gråter gör jag bara inte) så hade jag verkligen gjort det, det är omöjligt att föreställa sig hur hemskt det måste ha varit, men att höra honom berätta allt han varit med om, det är... ja jag vet inte vad jag ska säga, blev helt tom efteråt, kan inte med ord beskriva hur det var att höra allt det där, usch, så otroligt hemskt... :(

Ja vad kan jag mer säga då? jo jag tyckte hemskt synd om Lina och Becca som bara gråtit och gråtit hela dagen ungefär, av sina egna orsaker.
När någon gråter så vet jag aldrig vad jag ska göra eller säga, men ni ska veta att jag verkligen bryr mig, mycket mer än jag visar, och jag älskar er. ♥

Efter skolan ringde jag anci, som sa att så länge det är under 0 ° C  så får han inte gå ut (stackars lilla hund!)
Men jag fick gärna hälsa på honom för han saknade mig sa hon.
Så jag gick raka spåret dit, ringde på, hörde glada hundskall, dörren öppnades, plutten kom rusande, jag lyfte upp honom i famnen, han började pussa mig jättemycket i ansiktet, och jag var som allra lyckligast!
Han är verkligen den gulligaste hunden jag träffat :D
Vi gosade jättelänge, tills jag till slut inte stod ut med röklukten (kunde nätt och jämt andas)

Men vi hade det så mysigt som bara vi kan ha, den här gången ska det inte dröja 3 veckor tills vi ses igen, för det vet jag att vi inte kommer klara... <3


Ful bild, men kolla vad gulligt lurvig Ninjo har blivit! Sötast! ♥




Ha en bra kväll, kram yorkielover (äntligen!) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0