Om jag hade vetat

Om jag hade vetat hur mycket Ninjo skulle komma att betyda för mig, hur mycket jag skulle komma att sakna honom varje gång jag lämnar honom, hur nära vi skulle komma varandra, hur mycket jag skulle komma att älska honom. Om jag ändå hade vetat allt det innan jag träffade honom första gången, så hade jag förberett mig bättre på min saknad efter honom som alltid är lika enorm, särskilt nu när jag inte ens får gå ut med honom.
Jag tror att jag ska gå dit någon dag snart och hälsa på honom, se om han lever gosa lite. ♥

Jag säger bara, inte visste jag att man man kunde sakna en hund mer än man saknar en människa, det är konstigt och jobbigt men samtidigt helt fantastiskt!

Sanna ♥ Ninjo
Kärleken till en yorkshireterrier.

Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Sitter vid en konstig dator igen men jag ska försöka klara av att skriva någonting i allafall. Det där med Ninjo är ju löjligt, det är klart att han kan vara ute på vintern också. Det är ju det han älskar! Jag förstår att du är förbannad. Gå dit och försök prata med tanten. Vi hörs nog under helgen. Ha det skönt så länge. ISÄ.



2010-12-04 @ 13:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0