Sång och musik

Jag letade nyss fram alla gamla sånghäften från när jag gick i kör, år 2004,  2006, 2007, 2008, 2009.
Varje år har det varit en stor luciakonsert som jag varit med på, och väldigt många gamla minnen dyker upp när jag tar fram sånghäftena och tittar på alla fina låtar vi har sjungit.
Jag älskade verkligen att gå i kör, alla konserter var det allra bästa, och jag älskade alla låtar vi sjöng, kommer fortfarande ihåg de flesta och jag vet att jag inte kommer glömma dom i första taget :D

Det var så mysigt och roligt varje år, när vi tränade för luciakonserterna, vi hade väldigt kul, att gå i kör var i flera år det bästa jag visste, jag saknar det verkligen!

Men nu tycker jag mycker mer om att lyssna på musik än att sjunga, lugna låtar är det härligaste jag vet, såna man nästan somnar av för att man blir så avslappnad... I love it ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0