Saturday

Heej :)

Ska snart gå och sova, är jättetrött. Som alltid när jag inte har något att göra, vilket jag absolut inte har nu ;)
Dagen har varit ganska händelselös, men ändå skön.

I förmiddags tittade jag på extramaterialet på eclipse filmen, var såå bra!

Sen plockade jag undan lite i mitt rum för senare kom Melanie.
Det var väldigt kul att träffas igen, det är för lång tid mellan gångerna verkligen!
Vi gjorde inte så mycket, men lyckas nästan alltid ha roligt ändå :D


Jag längtar ut, det är så fint med snö överallt, jag saknar att gå på promenader med Ninjo i snön sjukt mycket verkligen, jag vet inte ens när det blir av igen...
Men jag ska gå och hälsa på honom lite då och då, det mår vi båda bra av! :)

Ärligt talat så har jag ingen aning vad jag ska skriva nu, vilket jag blir så irriterad på, någonting måste väl hända i en femtonårig tjejs liv tycker jag, lite variation tack! ;D


Nej men jag får väl sluta skriva då (snyft) så hörs vi förhoppningsvis imorgon.


Jag valde typ bara första bästa bild, men himlen var så fin! :)



Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Vilken vacker vinterbild, ni har nog mer snö där nere. Ha det bra, och ät risgrynsgröten snällt nu. Det skulle jag göra. ISÄ.

2010-12-12 @ 11:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0