slutade så tidigt

så nu har jag ingen aning vad jag ska göra.
Först tänkte jag, åh vad skönt att sluta redan innan 11!
Men när jag kommit hem och inte gjort någonting på länge så vet jag inte om det var då himla bra, jag har ju inget att göra hemma, bara går runt ;)

I alla fall så tittade vi på allas nyhetssändningar idag.
Det var såklart jättekul att titta på de andras, men gud vad pinsamt det var att titta på våran, usch vad jag skämdes över mig själv när jag satt där och pratade!!
Särskilt när jag pratat färdigt och Iza sätter sig bredvid mig, då satt jag bara och tittade in i kameran, med värsta mördarblicken! Becca viskade "du ser ju farlig ut" när vi tittade på det haha! ;)
Jaja, det är skönt att det är över :)

Det är synd att vi ska ha så hemskt kallt ute, ca 13 minus, det blir ingen hundpromenad idag, så mycket kan jag ju säga, och jag vill inte ens gå ut själv, sitter insvept i två filtar i värmen och tittar ut på det soliga vintervädret, riktigt mysigt måste jag säga :D

Även om jag önskar att jag hade något att göra, eller något mer att blogga om men tyvärr verkar det inte så.


Men jag hör av mig snart igen, kram ♥



Mitt nöje varje gång jag går hem från skolan, ta några kort bara för
skojs skull ;)


Snö som glittrar av solen, så fint!


Bilden blev så ljus på grund av solen att jag ser ut som ett spöke! ;)
Men mina ögon ser blåare ut då hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0