Smile

Jag bara sitter här och ler för mig själv.
Åt vadå undrar ni säkert då ;)
Men jag kan inte svara, jag vet inte själv.
Jag sitter och bara ler, kan inte sluta le, jag är väldigt väldigt glad idag, utan någon särskild anledning :D
Det är sån jag är när jag är för mig själv, en riktigt glad, sprallig och fnittrig människa, som bara älskar hela livet!
Inte är det många som tror det när dom ser mig, haha, då skulle dom se mig på kvällarna, jösses vad dom skulle bli chockade, jag är nästan som en annan person när jag känner mig säker, lugn och inte orolig.
Typ som ibland hemma och alltid ute i skogen :)

"smile when you can, life is too short to be unhapppy"
"Don't worry, be happy"
"The best way to cheer yourself up is to try to cheer somebody else up"
"Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy"
"Happiness often sneaks in through a door you didn't know you left open"


Några citat jag hittade, gillar dom, dom får mig att tänka annorlunda, mycket mer positivt än jag vanligtvis gör. ♥

Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Kul att du har fått jullov! Det är du värd. Synd bara att jag inte får träffa min prinsessa under julen. Men jag har ju många minnen från våra jular tillsammans och vi kommer att ha många fina jular tillsammans i framtiden också. Det har Fassan bestämt och det som Fassan bestämmer, det kan ingen ändra på. Ha ett skönt jullov Sanna! ISÄ.

2010-12-22 @ 23:14:57
Postat av: Patricia!

jätte fin blogg Sanna, intressant och kul å läsa, keep it up! :D

2010-12-23 @ 13:25:24
URL: http://patriciaad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0