Snart underbara fredag igen!

Hej, sorry att jag inte skrivit på flera dagar, men jag har bara varit i skolan, och sen gått hem, pluggat och läst tills det är dags att sova och sen börjar det om igen ;)
Men inget speciellt har hänt, jag börjar sakna lite händelser måste jag ju säga, allt är så enformigt just nu att jag faktiskt hellre skulle vilja ha det jättestressigt och massa saker att göra, för då händer det ju i alla fall någonting!

Imorgon kommer en man som överlevt förintelselägret och berättar om det.
Det kommer hålla på i två timmar, så vi missar b:språk vilket jag uppskattar.
Åh, det kommer bli så sorgligt, jag både längtar och inte...

I helgen ska jag gå till plutten, saknaden är enorm och jag vill verkligen träffa honom och gosa riktigt ordentligt :D

Hade kemiprov idag, det gick verkligen inte bra, var så mycket svårare än jag trodde! :(


Ne, jag har faktiskt inget mer att skriva, förutom att jag har väldigt roligt med kompisarna i skolan varje dag, dom är bäst! ♥
Förstår inte hur jag ska klara mig när vi börjar gymnasiet, utan varandra för första gången efter flera år, usch vad det kommer bli konstigt och sorgligt!

Aja, man ska inte oroa sig för saker som man inte kan ändra på :)



Älskar er världens gulligaste tjejer!
Och älskar verkligen den här bilden, den är så härlig!
Totto är duktig fotograf, fast jag önskar att hon också var med på kortet...


Towe, min älskade vän du är hopplös att du aldrig vill vara med på kort! ;)
Men jag älskar dig också såklart, det vet du för det säger jag varje dag ungefär :D
Du är den snällaste och roligaste och knäppaste kompisen i världen min Totto! ♥♥♥




// Sanna


Kommentarer
Postat av: Beccabus ! ;*

Det kommer kännas så konstigt att "släppa" er när vi börjar gymnasiet.. :o

Efter alla år på lundby med er fiinaste...

Och totto min älskling sen dagis, hur ska jag klara mej utan henne ! :O

Och alla nya kompisar i 7:an, 8:an o 9:an...

Jag gråter nästan nu :(

Tänk hur sorgligt det kommer bli, vi träffas ju mest i skolan..

Åh, det vill jag inte tänka på..



Och kemi provet !! :O

Jag kommer gråta om jag får ig för att jag aldrig fått de.. Jag kommer att gråta om jag får g för det hoppas jag att jag får även om jag inte tror det..

Och jag kommer aldrig att få vg på det här provet.. :/



Men men, vi skulle ju glömma bort kemi provet så länge.. :p



Älskar oxå bilden ! :*

Ni är bäst o kommer alltid att vara ! :D ♥♥♥♥♥♥

2010-12-09 @ 21:25:38
URL: http://horseprincess.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0