Stockholm

Hej, orkade inte skriva nånting igår, var jättetrött efter att jag kommit hem.
Var ju i Stockholm med klassen, jätteroligt!

Först, mycket flumm på tåget dit, Iza är bland dom roligaste människorna i världen måste jag säga :D

När vi kom fram till Stockholm så var vi först i stadshuset, i salarna där dom har nobelfesterna.
Det var väldigt stort och fint där, vi fick också prova att gå "fint" i trappan, alltså att titta rakt fram när man gick och inte på sina fötter som jag alltid gör.
Gick sådär för mig, jag snubblade självklart i trappan ;)

Efter den rundturen så gick vi vidare till riksdagshuset, det var ganska häftigt att vara i dom där stora rummen, tex kammaren, det var en jättebra guide som gjorde att allting blev intressant, plus att  lars ohly gick förbi oss.

Efter det var vi "fria"  då gick jag, Towe och Iza till gamla stan och åt och gick runt i små gulliga butiker.
Senare gick vi till "nya" stan och träffade becca, lina, adlena och luwam, så alla vi 7 gick runt i massa affärer, ut och in, upp och ner och ja gud vad vi sprang runt!

Efter det så var det dags att åka hem, vilket var skönt för vi hade fått väldigt ont i fötterna av allt springade hela dagen.

På vägen hem var alla ännu mer flummiga, för alla var typ dödströtta.

När jag kom hem orkade jag inte göra någonting innan det var dags att sova, men när jag vaknade i morse så var jag riktigt utvilad och pigg, och det är jag fortfarande, för ovanlighetens skull (på sistone) =D




// Sanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0