Toppen!

Heej! Idag är allt bara toppen, humöret, glädjen, den här härliga dagen är fantastisk!

Det enda som fattas är pappa, så är det alltid på jular när jag firar här, det blir liksom tomt på nåt sätt.
Jag älskar verkligen att fira i mitt andra hem, i Haparanda, 112 mil härifrån...
Men jag är jätteglad att vi har sådan superkontakt, vi är väldigt nära, trots avståndet och det är fantastiskt. Minä rakastan sinua isä!


Inled första jullovsdagen med att gå upp innan 7, haha jag som tänkte kolla hur länge jag kunde sova, inte lyckades det! ;)

Har varit hos melanie hela dagen, därför har jag inte skrivit.
Inte för att jag annars skulle haft så mycket att skriva i alla fall hehe.
Vi hade riktigt kul, spelade världens roligaste tvspel, det är utan kontroller, man ÄR själva kontrollen!
Det är så coolt och så kul :D
Men shit vad jobbigt det också är, riktigt ansträngande, särskilt för mig som har usel kondition!
Vi höll på i 3 timmar, sen var vi helt slut, och sen sprang jag hela vägen hem. (det där hörde inte ihop;))

Träffade också hennes fina katt lisas ungar, 6 veckor gamla och såklart sötare än urgulliga!
Helt ljuvliga, jag kunde inte ta blicken ifrån dom, eller sluta busa med dom.
Gud vad jag vill ha en katt, har velat det i hela mitt liv, även om jag sen jag började gå ut med Ninjo tycker mer om hundar så har inte det ändrat min totala kärlek till katter! ♥

Apropå katter, jag gick ner till susanna och gav henne och Zambo deras julklappar.
Båda blev jätteglada, susanna fick en disktrasa med kattansikte på, hon tyckte att den var alldeles för fin för att använda! ;)
Och Zambo fick några leksaker, och massa, massa godis, vilket nog är det bästa han vet, tjockisen!
Ska passa honom imorgon, på julafton! kommer bli såå mysigt :D

Tråkigt nog har jag inget mer att skriva, och vet inte när jag skriver igen för jag är inte säker på ifall jag kommer blogga på julen.

Så om jag inte gör det så, GOD JUL ALLA! ♥






// Världens blygaste Sanna




Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Du skrev fel under bilden, inte världens blygaste Sanna utan världens finaste Sanna! Och tack för de vackra orden,minä rakastan sinua myös. (myös= också). Ha en riktigt skön, varm och rolig julafton.ISÄ.

2010-12-24 @ 13:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0