Väntar och väntar och väntar...

... men inte går tiden snabbare för det direkt, snarare tvärtom! ;)
Jag är alltid uppe lite extra tidigt när Lova ska komma, för jag blir så rastlös och nervös!

Hon sitter på bussen nu och har tråkigt, jag sitter här och har tråkigt, hehe.

Typiskt, det är 1 minusgrad idag, då får jag inte gå ut med plutten, men jag vill att Lova ska få träffa honom.
Får väl gå dit en liten stund ändå, då blir anci glad, för hon äälskar Lova! ;D
Svårt att inte göra i och för sig måste jag säga!

Ne nu ska jag lite smått städa, sen har jag och Lollo en lång lista med saker som vi kan/ ska göra.
Så vi får nog  verkligen inte tråkigt, kommer nog ha ganska fullt upp idag men jag kanske bloggar ikväll.
Kanske, kanske inte ;)



En av massa bilder vi tog i mars hemma hos Lova. ♥



Kram yorkielover ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0