Borta bra men hemma bäst

Heej, nu är jag hemma igen! Det är både roligt och tråkigt, men kul att få skriva ett eget inlägg på sin egen dator äntligen:) Jag har haft det så himla superbra hos bästa lova i nypan, jag saknar henne redan. vi har skrattat mesta delen av tiden,och hela tiden har vi haft roligt. Vi har gjort allt möjligt, Åkt pulka, gått på stan, sett på tv och suttit vid datorn mm. Men det mesta vet ni nog redan tack vare Lollos gästinlägg, hoppas ni gillat dom, själv säger jag tackk lööva! Idag vaknade jag lite innan 7, och på grund av den tunna madrassen med ryggont. men jag bryr mig inte alls om det, i övrigt är det väldigt mysigt där. Melodifestivalen var väldigt bra igår, och jag tyckte rätt personer gick vidare:) Nu måste jag göra läxor, men ha det bäst alla så hörs vi imorn// yorkielover


den här sötisen har varit mest saknad under min vistelse hos Lollo <33


Tack för alla fina kommentarer Totto, verkligen!
dom är underbara, fortsätt med det. Du är
så himla snäll:D Love you♥




Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Tack snälla du! :D

Bra att ni hade kul.

Anna var bäst!

Kan vara säker på att Ninjo har saknat dig med. Han har längtat att få komma ut på en längre promenad. Eller vad tror du?

Love you too.

Ha det bäst tills vi se imorgon!

2010-02-28 @ 20:04:09
Postat av: Lova

¨Hejsan!

Det var ju jätteroligt när du var här. Synd att jag var sjuk så att jag inte var så pigg. Får se till att krya och vara frisk nästa gång. Gick till skolan idag trots feber och fortsatt förkylning. Mamma hade skrivit det på lappen till min gympalärare och han fick spader när han läste: "Vet du vad det står på lappen? Har du läst den?". Jag: "Ja jag har läst den". Gympaläraren igen: "Det står att du har feber, du borde vara hemma!!!". Men aldrig att jag missar skolan, hellre lever jag utan mobiltelefon än missar skolan en dag.

Fina bilder. Den på Towe har jag kommenterat förrut. den på Ninjo var också fin. Man ser en rengöringsflaska i bakgrunden, undrar hur ofta Anki använder den haha...

kram

2010-03-01 @ 16:37:14
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Haha! rengörningsflaska! den var bra! :D

2010-03-02 @ 19:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0