Bright eyes burning like fire

Nu gästbloggar jag på Sannas blogg, roligt roligt! Får mig nästan att vilja börja blogga själv igen.
När jag kom hem från Stockholm idag gick jag och mötte upp Sanna på bussterminalen. Vi är så busiga; när vi såg varandra släppte vi all vår packning, gallskrek och sprang och hoppade på varandra. Jag tror nästan att tanten bredvid Sanna fick hjärtattack, hoppas hon klarade sig!
När vi kom hem fikade vi lite yogurt/risifrutti. Mumsigt. Senare ska vi handla sylt och vispgrädde (sannas favorit) till ikväll då vi ska göra våfflor.
Bilder kommer ikväll kan vi nog lova.



egopic - var snälla och bortse från mina finnar (ja alla som kände mig förrut, jag har blivit fåfäng, buhu)

Jag är väldigt lycklig just nu men jag saknar några delar av mitt hjärta, till exempel Becca, Towe och Lisa N. Jag saknar er!

Ha det gött alla niceiga korvar// LOVA

Kommentarer
Postat av: hossan

sexy<33

2010-02-26 @ 17:37:59
Postat av: Tooottoo

Kram på dig med din bajskorv! Hoppas vi kan ses snart! Miss you!

Snälla lyssna på blue eyes, om ni inte redan har gjort det! den är såå bra! Älakar texten! (låt av MIKA)

//Ha det bäst! Lova att ta hand om varandra!

2010-02-26 @ 20:27:13
Postat av: Beccaaaaa

Saknar dig med !

Visste inte att du var med sanna på lovet...?

<3

2010-03-02 @ 16:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0