De utlovade bilderna


Vi ser muppiga ut, men vem vet, vi kanske är MUPPAR.




"Han har en låda på magen" "Jag har en finne på näsan" hihi (nej, det är faktiskt ett sår)


Vi bjuder på oss själva, som alltid. För vi menar, hur roligt skulle livet vara annars??


Lova: Visst är Sanna söt? Sanna: Visst är Lova söt?

 
Är det samma bild, eller inte, eller är det det, eller inte? (Naw, puppies?)


Efter popcornen kände vi för att vara lite nyttiga: apelsinjuice och nybakat bröd fick det bli.


Sanna äter macka, har ni sett maken till den ungens aptit? (skämt, Sanna äter ju minimalt. Eller vad säger ni Towe, Becca, Lisa och de andra?)


Våran nya IDOL?! Japp, i alla fall enligt mig (Lova) han e ju ascool killen! 

Nej nu ska vi nog ta och dygna, eller så somnar vi. Troligtvis det sista. Imorgon blir det till stan och sedan pulka eller något...

kram från oss båda, och puss, POK, au revoir, Pussar, MVH, Salutations, nous'tembrasse, Adios, o.s.v.


Kommentarer
Postat av: jossan

söta bilder på er men inte på er IDOL;D

2010-02-26 @ 17:31:21
Postat av: Tooottoo

Haha! Ni verkar ha roligt! Nee, du har rätt. Mindre än minimal är maten hon "proppar" i sig. =D

Jag tyckte alla var söta! Farsan var ju jättebra! man fick en liten skratt-attack. (några ggr)

//Ha det bäst! (vet att jag säger det ofta, men menar det verkligen!)

Säger det igen! Ha det bäst och GLÖMM INTE DET!

2010-02-26 @ 20:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0