Dom tre snögubbbarna

Hejsan , nu har jag varit och hämtat lina och becca vid badhuset. På väg hem stannade vi till vid godisland och handlade lite godis sedan fortsatte våran färd hemåt. Sen tog vi några genvägar och träffade på ganska många snöhögar :) Som vi var tvunga att ta oss igenom för att komma hem. När vi kämpade oss uppför muren så rasade de ner snö från becca ner i mina stövlar! När vi kommit upp för snöberget hade vi snö ända upp till knäna och då bestämde sej becca och lina för att ta en senväg (enligt dom genväg) !
När vi kom in stampade vi av oss all snö och det blev blött i HELA hallen. Nu sitter vi här i värmen med blöta kläder som snart är torra:D Snart ska vi fortsätta moffa godis och något kul. Senare blir det väl kvällsmat, lasagne tror jag.
Efter det sitter jag framför teven och kollar på let´s dance.
Ha en bra kväll vi kanske hörs senare:) //yorkielover


Becccccaa på äventyr i mälaren! <3333


Jag på äventyr på en brygga över mälaren <33


Kuddkrig i rummet på mälarvik ! Kolla in becccaas hår :) haha, ja vi hade kul!!:D


Kommentarer
Postat av: BeCcCaA ♥ <3

Hahahah , mina byxor är fortfarand blöta ner till !

Äventyr i mälaren jjaaaa :D

Ja du är ju kvar på land för att du inte vågar bada ;) Ne men det kanske var kallt !...

Ussccchh ,, Kolla in mittt hååår !

Towe fick ju inte vara me ... Kolla hennes ben i kanten av bilden ! :) (Doom rutiga byxorna)

haha

Du , Jag & Liina :) Dom 3 snöubbarna satt perfect !

Sorry för snön men det var inte lätt meed dig "häck i häl" eller vad man nu säger ....

Du var ju jättte söt på bilden ! XD



Vad då det hade varit en genväg om det inte varit så mtcket snöö och om dom inte satt för ett stängsel där man skulle gå !! :S :D



haha snö i HELA hallen ja det var det när vi var klara ;)



Moffa godiis va ?... Jag ar fortfarand kvar :))



hehe :)



Pusss & Kraaam ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



<3333333333333333333333333333333333333333333333

2010-02-05 @ 22:20:46
Postat av: Lova

Hoppas ni hade riktigt roligt. Jag kommer ihåg videon från Mälarvik, hahahahahha...

kram

2010-02-06 @ 17:12:32
URL: http://lovajansson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Hahahahahahaha! Mina ben är veeerkligen snygga. ;)

2010-02-08 @ 21:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0